понеділок, 6 серпня 2012 р.

Враження від Всеукраїнської Патріаршої прощі до Чудотворної Галицької Богородиці в с. Крилос (Давній Галич) 28-29 липня 2012 р. Б.

Мене вразила величезна кількість прочан, які йшли цілими сім′ями, навіть з немовлятами. Більшість з них були у вишиванках. Незважаючи на спекотне сонце діти уважно молились Божественну Літургію та були активними учасниками прощі. Сподіваюсь, що кожен почерпнув багато обильних ласк від Чудотворної ікони Галицької Богородиці і взяв щось нове, позитивне у своє життя.
Наталія Дементьєва,
катехит Івано-Франківської Архиєпархії


Я їхала на прощу від храму Різдва Пресвятої Богородиці Львівської Архиєпархії. Мене вразив масштаб прощі, людей було дуже багато, дуже приємно що більшість була у вишиванках і це мені сподобалось. Перед початком Богослужіння Главу УГКЦ зустріли діти у вишиванках із хлібом і сіллю, було видно що до прощі готувалися всі. Я поклонилася Галицькій чудотворній іконі Богородиці, відвідала Музей історії Давнього Галича, ходила до джерела. Навколо Церкви прочан сповідало багато священників, так що посповідатися мали можливість всі. Дуже дякую організаторам прощі, я повернулася додому в дуже піднесеному духовному стані.

Гриньків Н.І.
прочанка

Від храму Різдва Пресвятої Богородиці Львівської Архиєпархії організували автобус на Всеукраїнську Патріаршу прощу до Галицької чудотворної ікони Матері Божої у с. Крилос, що на Івано-Франківщині, яка проходила 28-29 липня . Архиєрейську Божественну Літургію під час прощі, яка вперше мала статус всеукраїнської, очолив Блаженніший Святослав (Шевчук), Глава УГКЦ. Крім цього, Предстоятель Церкви благословляв відкриття новоствореної експозиції в Музеї історії Давнього Галича.

Мій син цього року вперше приступав до першої Сповіді і урочистого Причастя і з цієї нагоди нас запросили на прощу, з нами їхало 14 дітей з батьками. Організація була на високому рівні. Наш провідник Маркіян Шеремета ознайомив нас із розкладом, а потім впродовж всієї прощі супроводжував нас. В с.Крилос дітям вручили пакунки, в яких був повний об’єм інформації щодо Прощі, також дітям видали бейджики (дуже завбачливо з огляду безпеки). Дітей запросили на обід ( приготований мальтійською службою допомоги), хочу зауважити було дуже смачно.

Під час паломництва ми взяли участь у Чині відновлення хресних обітів, поклонилися Галицькій чудотворній іконі Богородиці, відвідали Музей історії Давнього Галича,ходили до джерела. Для наймолодших паломників відбулася мистецька програма, яка в цікавий спосіб розкрила суть Святих Таїнств.

До Галицької чудотворної ікони Богородиці прибуло понад півтори тисячі дітей з усієї України, які цього року приступили до першої Сповіді і урочистого Причастя.  Я незнаю, як передати всі враження, бо мене переповнюють позитивні емоції.

Хочу подякувати всім хто долучився до організації цієї прощі і радію з того що проща до с.Крилос відтепер буде відбуватися щорічно.
Фурсіна О.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар